Mam prośbę

Słuchajcie,piszcie w komentarzach na jakie danie/ciasto macie ochotę to dodam przepisy;)

9 marca 2012

Metrowiec

Sorki że dopiero dzisiaj ale miałam taki zawalony tydzień a dziś jestem jeszcze chora;(






Składniki

  • NA CIASTO:
  • 4 szklanki maki,
  • dwie szkl cukru,
  • 8 jajek,
  • 2,5 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • 20 łyżek oleju
  • 20 łyżek gorącej wody., 
  • NA MASĘ:
  • jeden duży budyń,
  • kostka margaryny lub masła


Sposób przygotowania

  1. Ze składników na ciasto robimy ciasto i dzielimy na dwie części. Do jednej dodajemy 2-3 łyżki kakao.
  2. Pieczemy w temp.180 stopni.
  3. Ugotowany budyń studzimy i miksujemy z masłem.
  4. Upieczone ciasto kroimy w plastry,przekładamy masą.Raz kakaowe a raz białe kawałki ciasta.
  5. Wstawiamy do lodówki i jak zastygnie JEMY!:)

1 komentarz:

  1. fajny blog :D
    przepisy :D
    zapraszam do mnie!!! obserwuję i liczę na rewanż!

    OdpowiedzUsuń